Popular Posts

Powered by Blogger.

Maria - My Favorite Things

چیزهای مورد علاقه من

قطرات باران روی رزها و موهایی افشان روی گربه ها
قوری های براق مسی و دست کش های گرم زمستانی
پاکت های قهوه ای کاغذی که با نخ بسته بندی شده اند
این ها تعدادی از چیزهای مورد علاقه من هستند

اسب های کرمی رنگ و پای سیب ترد
زنگ درب و زنگ های کریسمس و شنیتسل و نودل
غازهای وحشی که پرواز می کنند و ماه بر بالهایشان سوار است
این ها تعدادی از چیزهای مورد علاقه من هستند

دخترهای در لباس سفید با کمربندهای ساتن آبی
دانه های برف که روی دماغ و مژگانم می نشیند
زمستان های سفید نقره ای که در بهار آب می شوند
این ها تعدادی از چیزهای مورد علاقه من هستند

وقتی که سگ گاز می گیرد
وقتی که زنبور نیش می زند
وقتی که ناراحت هستم
این چیزهای مورد علاقه ام را به یاد می آورم
و دیگر احساس ناراحتی نمی کنم

http://hipfile.com/bc2wzbjjm2y8/Maria_-_My_Favorite_Things.mp3.html
----
موسیقی فیلم "اشک ها و لبخند ها" که به نظر من یکی از ماندگار ترین فیلم هایی است که تا به حال دیده ام .
< >

No comments:

Post a Comment