Popular Posts

Powered by Blogger.

Alicia Keys - If I ain't Got You

اگر تو را نداشته باشم

بعضی مردم برای ثروت زندگی می کنند
بعضی مردم فقط برای شهرت زندگی می کنند
بعضی مردم برای قدرت زندگی می کنند
بعضی مردم فقط زندگی می کنند که زندگی کرده باشند
بعضی مردم فکر می کنند که افعال فیزیکی ، باطن را تعریف می کنند
من قبلا همین حال را داشتم
اما آن زندگی خسته کننده بود و سطحی

بعضی مردم همه اش را می خواهند
اما من هیچ چیز نمی خواهم
اگر تو را نداشته باشد عزیزم
اگر تو را نداشته باشم
بعضی مردم حلقه الماس می خواهند
بعضی مردم همه چیز را می خواهند
اما همه چیز برای من هیچ چیز است
اگر تو را نداشته باشم عزیزم

 بعضی مردم دنبال چشمه جوانی ابدی می گردند
بعضی مردم سه جین رز می خواهند
و این تنها راه اثبات عشقت به آن ها است

و در جهانی روی سینی نقره
و در تعجب که چه مفهومی دارد
هیچ کس نیست که با او دردل کنم
هیچ کس که حقیقتا برای من ارزش قائل باشد

بعضی مردم همه اش را می خواهند

اما من هیچ چیز نمی خواهم
اگر تو را نداشته باشد عزیزم
اگر تو را نداشته باشم
بعضی مردم حلقه الماس می خواهند
بعضی مردم همه چیز را می خواهند
اما همه چیز برای من هیچ چیز است
اگر تو را نداشته باشم عزیزم

اگر تو را در کنارم نداشته باشم عزیزم
هیچ چیز در این جهان پهناور هیچ ارزشی ندارد

http://hipfile.com/ia7476038loz/06_-_If_I_Ain't_Got_You.Mp3.html
< >

No comments:

Post a Comment